Per.



Asså det är inte så att jag slaviskt följer ensam mamma söker. Men några gånger har jag tittat. Eller så här är det, OM jag drar på teven och det är ensam mamma söker så KAN jag inte byta kanal... det är ju lite spännande!
Men idag blev jag ledsen! Jätteledsen. (minns inte vad mamman heter men kanske... ehh... ) Susanne valde bort Per. En 23 åring superduper goding.... my god vad söt han var/är!! HUR kan hon??? Jävla bajsmamma!

Nåja skit i det.. jag är ju ingen ensam mamma =DDD
Inser när jag ser de val mammorna måste göra vilken jäkla tur jag haft som träffade M. Han är verkligen mitt allt.. min räddare i nöden. Min superduper godig. Min livskamrat. Jag älskar dig M! Oh my god vad jag älskar dig!

Skrev ju en dikt till dig en gång, den står sig än:

Jag brukade le med min mun
och skratta då jag borde

Nu ler jag med ögonen
och skrattar för att jag vill

Du är skillnaden...
Copyright © Malin



Idag har jag tapetserat och målat vårat sovrum!! Brunt i stort o en underbart härlig fondvägg i färgerna svart/brunt/turkos. Det blev ASBRA! Nu gäller det bara att hitta rätt tapeter oxå så det blir bra på riktigt och inte bara i mitt huvud! ;) Men var letar man tapeter.... hmm...

måste kolla upp det där!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0