Lilla a.

Lilla a är i Norge. Hon packar makrill i tomatsås... haha bara det är en story i sig. Men hon påminner så mkt om mig själv. Detta lilla yrväder. Denna söta varelse som försöker ha kontroll på allt och ständigt råkar ut för galenskaper. Konstigt det dära... när det händer andra är det så grymt roligt! Förklarar en annan dag.... =D

Hämtade Millbert idag från ålandsresan. Vi tänkte passa på o handla på maxi oxå. Bussen skulle komma 20 så jag hämtade M vid jobbet 18 o så begav vi oss till maxi... Bra dag o åka dit på sa M, vadå sa jag, VEM handlar en fredagskväll?? M's kollegor hade hur som garvat o sagt att vi var galna som skulle dit en fredagskväll. Jag muttrade. De har fel! Jag såg fram emot att strosa runt på maxi o kolla på alla prylar och sen handla lite mat. Precis när vi parkerar utanför maxi, vid typ tjugo över sex messar MB. Bussen kommer 19. FAAAAAN där sprack ju min plan. Jag fullkomligt hatar när mina planer spricker. Vet inte vad det är men jag fixar inte sånt..... så inget strosande, inget glanande... rev snabbt år oss det vi skulle ha o sen fortfort ut till bilen. 18.58 prkerar vi vid bussen. Puhhhhh'
MB hade haft det bra. Underhållande så att säga =D

Nu ska jag sova... rundar av lite snabbt....

!!!OBSOBS
M's kollegor hade FETfel!! Det var grymt lugnt på maxi!! Som jag sa, VEM fan handlar en fredagskväll.. ehhh typ vi?? OBSOBS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0