Sommarstugan




Lilla a - jag orkade inte vänta på dig.... jag fick sluta vara lat o ta reda på det själv... den som söker han finner... =D
Du är förlåten... *s*

Idag är jag extremt trött.... jobbat 8.00 - 13.30 + 20.00 - 22.30
Men imorrn är jag ledig. Så skönt! Ska klippa mig DET ska bli skönt är såå långhårig. Hade tur o fick en tid. Får se om de är bra, aldrig klippt mig där förut. Var? Jo på Hårverksta'n. Ligger nere vid torget vid syaffären. Jag brukar klippa mig i stan, men lite ont om tid nu när jag vill klippa mig imorrn... jag o min framförhållning. hehe
Dessutom är det ju betydligt billigare i åtvid... på min vanliga frissa kostar det 380:- för att klippa sig och då har jag ändå kort hår!!! FAN man borde blivit frissa.......

Idag var det så trist väder... det får mig att lite smått längta efter sommaren.... och stugan. Värmen och sjön.
Visst, jag gillar vintern oxå... men det här mellanläget... fi fan... brrrrrr

näää... drömmer mig bort till Antvarden...


Sommarstugan




Borde ta o sova nu. Är så trött.... får skriva mer imorrn.

God natt!!
m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0