Skor nr 2.

Ja men sa jag inte att det skulle bli ett gift då eller huh?

jag har nu vunnit en auktion igen. Ännu ett par kängor. Jäkligt schyssta! Jag vann med mitt bud på 36kr.... med frakten slutar notan på 94kr. Det är ju skitbra pris..... fy fan hur ska det här sluta, vi bor i ett för litet hus.... 7 rum kommer inte räcka länge... cool

bild på nyförvärvet.... :


Skor nr 2.



Var dessutom i Falerum idag. På klädhuset. P köpte byxor. De som jobbade där sa:
-Ni vill inte ha en kostym? Dessa sätter vi ner nu till 300:- Det är lite udda storlekar kvar.

M gick genast o kollade. Han har ju så långa armar o ben så nog räknas han som UDDA blink
Nr 3 i ordningen provades o satt som ett smäck... så han köpte den, en mörk kostym som var nedsatt från 1495:- till 300:-. VILKET KAP!!! Dessutom hade han ingen mörk kostym innan så det var perfa!!!!!

Själv hittade jag oxå lite..... vad???? JOOOO 2 par skor... generad hahaha jag säger ju att jag är heeelt galen!!!
Men asså köpte 2 par skor för 300:- Det var 50% på de. Då måste man ju bara handla!!!!! WIEEEE

Sen Bjucka M&P oss på mat på ett nytt matställe i Falerum, där gamla servishusrestaurangen låg förr.
Det var fint och mycket god mat! Rätt bra priser oxå. Rekomenderas!! Det hette MariNettans,

Nu blir det film (Wallander) o popcorn...


m.

Kommentarer
Postat av: /a.

Heeeej faster &co!
Det brukar finnas tid för oss att se film här i Norge, det är väldigt trevligt :) Men vill ändå säga att jag saknar att kunna komma hem till er och gosa ner sig i soffan framför en bra film och underbart sällskap!
Kramar!

2007-12-02 @ 15:59:42
URL: http://ajarkiewicz.blogg.se
Postat av: /a.

Tack så mycket. Kul att mitt skriveri uppskattas! Vad roligt att du ser likheter mellan dig och mig. Jag tycker att det är så underbart att ha en faster som jag verkligen trivs med och som får mig på gott humör! Det betyder..du betyder mycket för mig Malin! Musik hjälper ofta, jag lyssnar flera timmar om dygnet på musik, jag älskar det! Har nästan precis kommit in i boken, jag kommer nog gilla den! du bara installerar skype på din dator och fixar med hörlurar och mikrofon, sen är det som att prata på telefon över internet- helt gratis! ;) skaffa så kan vi ringa varandra!!! :D

2007-12-03 @ 21:39:33
URL: http://ajarkiewicz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0