På Tapeten.

Jag tror jag har hittat tapeten jag vill ha i sovrummet. Letat lite överallt, både i sockna och utböles. Finns ju hur mycket som helst att välja på. Det borde va förbjudet med så stort sortiment. HUR ska man kunna välja??? Sen är ju ofta de jag vill ha de dyraste! Det suger fett! Till min stoooora förvåning hittade jag en jättefin tapet på rusta!! Med tillhörande fondtapet... ja tillhörande o tillhörande, men de passade ihop iaf! grin

Nu ska jag bara se till att M vill ha den oxå.... kan ju alltid låta honom tro att idén kommer från honom... cool


Vore trevligt att få det klart till jul... ett litet litet problem bara.... jag vet inte hur man gör! Inte M heller. Men jag menar, HUR svårt kan det vara att tapetsera ett rum..... ska lägga in före o efterkort här om nu lilla a nångång kan tala om för mig hur man gör!!!!!?    evil

Dessutom ska vi måla taket i vardagsrummet + hallen uppe vit... den är nu träfärgad.... yaek vad fult! Ser ut som en jävla fjällstuga! Snacka om 70-tal.... hehe... nääää det ska bli vitt vitt  =D

Idag har jag köpt en soffa på blocket! En röd klippan soffa som ska hamna i barnens teverum! Den är det enda som saknas..... Vi ska hämta den imorrn. Jag tror det blir kanon! Ska köpa ett nytt överdrag till den, nåt roligt! Finns ju massa att välja på!!

Måste ringa o se om det finns klipptid på fredag när jag är ledig! Måste klippa mig innan lördag då vi har 20-års jubiléum från nian. Brukar klippa mig själv och kan ju göra det igen om det inte finns tid, men var tredje gång cirkus brukar jag gå till frissan.

Nixpix.. nu ska jag duscha och sova.... man har ju ett jobb att gå till menar jag!!!!! *hoppar o studsar*blink
 
 

tjingeling!
m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0