Nej, se det snöar.



Det har snöat i helgen.... ganska mycket... men det är ju iaf ljust!

20-års jubileét var så himla skoj! Av alla klasser i årskullen blev vi bara ca 75personer. Det var dålig anslutning tycker jag! Så alla ni som inte kom... skäms på er, vad ni är tråkiga!!!

Det var ganska längesen jag hade så roligt! Vi hade förfest hos Millbert! Vi var 11 anmälda från vår klass, men blev bara 10st. AW hade haft huvudet på skaft och tagit med sig ett fotoalbum från 87-88. Fy fan vad roligt det var att se! konfirmation, en skolresa till danmark och så lite vanligt partajande. Vi berättade om en massa roliga minnen.. som när A o K bjöd oss på negerbollar..... fulla med salt o peppar... *muttrar* haha eller när Bullen lekte pojken med guldbyxorna i skolan, det glömmer jag aldrig. Han hade väl växlat in en 300:- och bara matade upp tiokronorssedel efter tiokronorssedel... det var MYCKET pengar på den tiden!!! Jag glömmer heller aldrig när jag kommenterade ett par strumpbyxor... gud vad fint med vita nylonstrumpor sa jag.... svaret blev.. "Jag är ju barbent" grin

Ja, jag skulle kunna hålla på hur länge som helst.... men det får räcka för tillfället!
Hur som helst så var det riktigt roligt att träffa alla igen. Det var ett par stycken som jag faktiskt inte kände igen... men när de sa sitt namn så kom jag på det. Det var nog även ett par stycket som hade svårt att minnas mig,,, HUR kan man glömma en sån skönhet??? shockad

Efter middagen, medelhavsbuffé, blev det disco. Vid det laget hade de flesta blivit varma i kläderna och det dansades hej vilt! Glada dängor varvade med gamla hederliga tryckare! Jag hann aldrig dansa med min stoooora kärlek i trean.... F.N. Oj vad jag var kär i honom... *minns* Men det var roligt att se honom och prata med honom.

Det var en del som hann dansa med sina stooora kärlekar.... och mer därtill.... evil men det är ju en heeeelt annan historia..blink

Golfrestaurangen stängde vid 01... då drog många av oss vidare till gruvan, eller vad det heter numer...?
Givetvis gick den sista timmen skitfort... men CP erbjöd efterfest! Vi var väl ett 20tal som hängde på. Men vid 03.30 orkade jag inte längre utan drog mig hemåt... Det tog dryga halvtimmen att komma hem... inte för att jag gick och vinglade.. nej, men för at tdet var GLAShalt..... så jag gick där som en gammal kärring.... som den gamla kärring jag är.. cool


Söndagen tillbringades i soffan...... jag är inte van vid festandet.... jag blev liggandes i soffan HELA dagen.
I ärlighetens namn.... jag är trött idag oxå.....


m








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0