Fem Sex Sju Ått.

Har varit ledig idag! Underbart efter 7 dagars slit. Vi lyxade med lånfrulle eftersom M inte börja jobba förrän 14. Mysigt!
Sen stack vi iväg o handlade lite, saffran, kesella o lite annat. Åkte förbi V oxå o lämnade lite grejer hon beställt. Jag köpte inget denna gång. Men servade henne ändå...

Vi tog vägen förbi apoteket oxå o köpte lite koffisar. Sen lämpade jag av M vid skjutsen o fortsatte hemåt. Plockade in varorna och satte mig i soffan o slappade lite. Men blev lite uttråkad så jag började städa. Dammsög undervåningen samt städade lilla toan. DET behövdes! Imorrn får M ta övervåningen o stora toan cool Plockade även ihop tvätten som nu var torr.

Sen åt jag lite lasagne som blev kvar igår. Slängde mig återigen i soffan, trött som fan.

Sen kom ELL hem. De var tvungna att öva på en dans de gjort som skolarbete. Samma låt och ett KONSTANT Fem Sex Sju Ått höll på att driva mig till vanisnne efter 2 TIMMAR!!! Men resultatet blev mycket bra. Det slutade med att jag efter att de var klara hörde Fem Sex Sju Ått inne i huvudet.... huh? Har jag då blivit galan????huh?

Vi bakade lussekatter samt mandelmasselängder oxå. Skönt o ha det gjort!!! Det är ju 1:a Advent på söndag! VAD snabbt det går!

Vår Ullaredsresa på onsdag är inställd.... ledsen Det var nåt i skolan som barna inte ville/kunde missa.. SKIT!!
Nytt planerat datum: 13/12. LUCIA. Då borde det vara tämligen tomt med folk på gekås... då är det ju lussefirande på skolor o dagis.... smart tycker jag själv!!! Hoppas det inte blir nåt nytt hinder!

Lilla a har ju fått ett nytt jobb i Norway... istället för att packa makrill så jobbar de numer på H&M. Torde ju tämligen vara bättre... OM det nu inte vore för att de på nyheterna igår sa att H&M använder bomull som är plockad av barn! USCH, FY OCH SKÄMS PÅ SIG H&M!!!!!!!!!!!   arg


Lklb är i Thailand nu..... i 2veckor... jag är avis.... *suckar*
När jag bakar pepparkakor så ser de ut som pepparkakor.... ORÄTTVIST!!


bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0