Fyllesvin & Vildsvin.

352988-12

Jobbade i lördags kväll. På en krog 8 mil rakt ut i skogen. Julbord med dans. Det var relativt lugnt. Endast ett bråk precis när det stängde. Däremot fanns det ett par fyllesvin... så jävla fulla man kan bli då... YAK! När jag satte mig i bilen o åkte hem så hade det frusit på. Halt sa jag! Hela resan hem var som en dag på ett vildzoo... jag såg:
Ett 10-tal harar, 1 räv, ett 20-tal rådjur, ett 100 (!!!)- tal hjortar samt 3 JÄVLIGT stora o äckliga vildsvin på vägen. Fick nästan stanna helt innan de äntligen klev av vägen o släppte förbi mig, jävla svin! *s*

Söndagen gick i pepparkaksbaks tecken. 303 pepparkakor bakades. I veckan blir det julgodis.. yummi =D

Nu är sängen nära... ZzzZZzzzZzzzzZZzzz

m




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0